torsdag



den här stan
kan inte ge mig någonting

den här stan
drar ner mig till botten av ån


8 kommentarer:

  1. Flytta till min stad vetja, den är underbar! ;)

    SvaraRadera
  2. krickelin-krickelin: var bor du någonstans? :)
    jag bor i uppsala nu, den staden är också underbar. ;)

    SvaraRadera
  3. även fast du hatar stan så tar du väldigt fina bilder av den iaf! :)

    SvaraRadera
  4. carina: hehe, tack! det är ju en vacker stad, trots allt. :)

    SvaraRadera
  5. Göteborg är fint. Håkan också fin. /J

    SvaraRadera
  6. jenny: jag ser fram emot att besöka gbg!

    SvaraRadera
  7. Stockholm har sina skönhetsfläckar men också sina vackra områden.
    Skogskyrkogården, Humlegården, Röda bergen,Riddarfjärden, Djurgården delar av Södermalm, Lärkstan och en trång gata kan ha sin tjusning bara den har liv.
    Jag tycker att allt finns här.
    Men så är jag uppväxt i stan också.

    SvaraRadera
  8. jesper: jo, jag är också uppvuxen i stockholm, men tycker inte bättre om den för den. självklart finns det fina delar, men personligen tycker inte jag det uppväger stressen och den kalla stämningen.

    SvaraRadera